Perheenlisäystä

Tosiaan en heränny tänäkään aamuna kouluun. Herätys oli mut unirytmi ku ei taas oo parhaimmillaa. Ajatukset ei vaan taas anna rauhaa ku pitäs nukkuu. Tosiaa ku viime viikolla sattu ja tapahtu ja kaikki oli niin negatiivisia asioita. Ei yhtää helpota et siirrän kaikkii tärkeitä asioita eteenpäi koska just nyt ei pysty keskittyy. Sit pitää alkaa stressaa niitä asioita ja sit stressattavii asioita vaan kertyy lisää ja lisää. Koulu ny tällä hetkellä eniten ahistaa ku sielki nyt pitäs olla, mut en saa itteeni niskasta kii että voisin lähtee sinne, pelkään vaa et joku sanoo yhenki pahan sanan ja mä alan vollottaa. Se ei oo ikinä ollu mun tyylist mut nyt se olis jopa iha mahollista. Tiiän et jos menisin terkkarille ni se vois tälläsen takii kirjottaa mulle saikkua, mutta ku en osaa tuoda puheella ilmi mun tunteita ku vaan harvoille ja se tässä vaikeeta onki. En vaan saa aikaseks mentyy sinne. Mul on nii paljo univelkaa että en pysty olee yhtää oma itteni ja oon vaa hiljaa ja kaverikki vaa ihmettelee et ooks noi väsyny.

Tosiaa meille tulee sit ensviikolla uus perheenjäsen josta toi otsikkoki tulee. Sellanen vähä karvasempi kiinanharja koira :) Rakastuin siihen samantien ja Kaitsunki sain ylipuhuttuu et me otetaan se, ku koiraa jo pitkän aikaa oon halunnu ja luonne sillä on niin mun kaltane et nimeks annettii Mägi, et on niinko Mädi ja Mägi :)

Tänää sit asuntonäyttelyy tänne Porvooseen, toivotaan et tärppää tälläkertaa koska täs alkaa pikkuhiljaa kiire tulee ton kämpän haussa :o



 Täs Mägi :)




Laitoin ny tähän noi mun "uudet" hiukset ku tajusin et en oo niistä viel kuvaa laittanu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voi miten ihana koiruli! Ja upeet noi sun hiukset! :)

http://annasophiadiy.blogspot.com

facilitylife kirjoitti...

Kiitos paljon! :)

Lähetä kommentti