8 päivää synttäreihin!

Pitkästä aikaa taas tulin kirjotteleen! Eli tosiaan vika viikko alaikäsenä lähtee ny käyntii! :)
Sit täs on viel tasan 2 viikkoo meiän muuttoon! Tapahtuu iha hirveesti asioit ny täs pienen ajan sisällä.

Viikoloppuna pitäs lähtee sit taas Enon hautajaisiin.. En tiiä taas et mitä siitki tulee :(

Viime viikolla en ollu kertaakaa koulussa, tosiaa kipeenä olin ja sit tk:see jouduin ja vähä ikäviä uutisii sain kuulla, mut puhun niist sit ko on selvinny lisää.

Tänää käytii Mägi dogin kans ekoil rokotuksil <3 Pikkunen kyl huus ku sikaa olis tapettu mut nopeesti se siit virkos :D Nyt se kyl nukkuu tos mun jaloissa :)

Mä en oikei tiiä mitä mä ny kirjottaisin ku ei oo mitää sellast tapahtunu mistä mä viittisin tänne kirjottaa :D Paitsi et voisin mä sellasen tähän ny kirjottaa et kaikki joilla on jtn kysyttävää/rakentavaa palautetta meitsille ni mielellää tulkaa sanoo se mulle vaik faces, f2f tai ask.fm. Mielellää nimel mut miks ei vaik anona :) Eli facest löytyy Sanna-Maddie Heikkilä, f2f Porvoosta ja ask.fm:stä MaddieBig_H. Tervetuloo! :)






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommenttia:

Lähetä kommentti