Tauon jälkeen

Palasin ny taas kirjottaa blogii, ku viimesimmän kirjotuksen jälkeen tapahtu kaikkee nii paljon ja en halunnu kirjottaa tänne niit sillo. 

Mut eli niinko osa ainaki jo tietää ni meiän Mägi jäi auton alle :( 
Sit samoihin aikoihin mun "faija" taas laitto viestii ja oli vissii löytäny tän mun blogin. Oli vissii tosi vihanen ku olin kirjottanu tänne siitä ja kerto sit et joudun katuun kirjotuksiani jos vielä kirjotan siitä jtn. No tässähän kirjottelen, jos haluu väkisin kuuluu mun elämään ni saa kuuluu mun blogiinki, koska täähän kertoo meikäläisen elämästä. Kerron sit tääl jos joudun kirjotuksieni takii ongelmiin :D 
Sit pari päivää näitten tapahtumien jälkeen olin Tampereella enon hautajaisissa. Ne oli pienet ja kauniit. Ei niistä kuitenkaan sen enempää, eno lepää nyt rauhassa ja meiän on vaa hyväksyttävä se :(

Mut positiivisempiin juttuihin, eli oon nyt 18!!! Asun Kaitsun kans Porvoossa ja meiän asuntoki alkaa näyttää jo kodilta! Tampereella ollaan aika paljo mun siskon luona nyt käyty ja saatii meille hoitokoiraki. 6 vuotias kiinanharja koira Tomas <3. Kuten sanottu koti ei oo koti ilman koiraa. Mutta Tomas ei kyl koskaan oo meiän oma koira et vaa hoidos ny x ajan :D

Huomenna mennäänki hakee sit Soneralta iPhone 5s:ät, ku ne tulee huomenna kauppoihin jee :)

Työharjotteluki alko meiän luokal mut en ikinä päässy sinne asti ku jäi nii paljo suorituksii uupumaa etten olis millää voinu näyttöö tehä ni en tiiä sit et mitä ny teen, mut seki selvii huomenna ku mul on palaveri koululla :)

Mut joo tuun taas kirjotteleen lisää, viimestään sit ku joudun ongelmiin mun kirjotusten takia xd

Saa taas tulla kyselee ja ehottelee aiheita Ask.fm:stä löytyy iha nimel Sanna-Maddie Heikkilä , tai sit täälki voi tulla kommentoimaan :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommenttia:

Lähetä kommentti