Joulu on taas

Oli ny pakko tulla avautuu taas pitkästä aikaa tänne blogin ihmeellisee maailmaa. Varotan jo täs alus sitte et kirjotan ekaa kertaa tänne puhelimella joten en tiä mitä tästä ny tulee :D

Tosiaan en muista yhtää et mitä oon tänne viimeks kirjotellu, mutta lähetää vaikka siitä että mun Joulu suunnitelmat nyt meni sit aivan uusiks tänään. Eli tosiaa jouduin keskeyttää tossa lokakuussa noi mun opinnot väliaikasesti ku mul oli sen verra paljo puuttuvia suorituksia. En oo kuitenkaa lopettanu kokonaan et jatkan enskuussa sit ykkösluokalla samaa alaa. Tää keskeyttäminen kuitenki ny tarkottaa sitä että musta tuli oikeesti se sossupummi näiks pariks kuukaudeks...
No oon kuitenki pärjänny rahallisesti ihan hyvin et tiukkaa toki ollu mutta ei hengen hätää. Maanantaina sit varattiin matka tonne Viroo ku saatii nii halvalla ku oli sen 32e, meiltä molemmilta. No nyt sit tietty kuukausi vaihtuu ja ei tietty ollu enää rahaa. Mut ei hätää olin lähettäny toimeentulotuki hakemuksen jo reilu viikko sitte että rahat kyllä tulee ajoissa. No sitte maanantaina tottakai odottelin että koskas ne rahat tulee et laskut sais maksettuu ja joululahjoi ostettuu, no ei tullu. Sit tuli tiistai, ei taaskaa kuulunu. No siinä vaiheessa päätin sit soittaa mun sosiaalityöntekijälle että koska ne rahat tulis että tarvis maksaa toi antibiootti kuuri ja sit Viro matkaa vähä rahaa ja tietty siihen elämiseenki sitä tarvis? No sossu sit päättiki ilmottaa että on kyl aikonu soittaa mulle mutta ei oo muistanu. Ei siin mitää mutta he olivat sitte maksaneet mulle viimekuussa liikaa jote tässä kuussa tulee sit vähä vähemmän.
No ei siinä mitää mä aattelin, et sit eletää vaa vähä tiukemmin tää kuu. En kuitenkaa ajatellu että ihan näin tiukasti.... Sain nimittäin 10e+vuokra.

Nyt sit pyydänki teiltä mahdollisilta lukijoilta mielipiteitä tästä jutusta ja ennenkaikkee selviytymis vinkkejä tälle kuulle! Niitä tullaan tosissaan tarviimaan. Eli ehdotuksia saa laittaa tonne kommentti osuutee tai sinne turtuu ask.fm sivustolle.http://ask.fm/MaddieBig_H

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommenttia:

Lähetä kommentti